Viziune hipermetropie. Prevenirea hipermetropiei Totul despre hipermetropie, a doua cea mai frecventă afecțiune oculară

V Hipermetropie Hipermetropie — este o afecțiune a ochiului, caracterizată prin formarea imaginii în spatele retinei, ceea ce face ca imaginea să devină încețoșată.

ziua viziunii asupra lumii 2021 efectul polipilor nazali asupra vederii

În funcție de gradul de manifestare, se distinge: hipermetropie explicită tensiune permanentă musculară ciliară la efort și în repaus ; hipermetropie latentă paralizie medicamentoasă a funcțiilor de acomodare ; hipermetropie completă o combinație de hipermetropie explicită și latentă.

Cauzele Hipermetropie se dezvoltă din cauza sigiliului a cristalinului ochiului și pierderea elasticității acesteia. Cauzele caracteristice pentru boala "hipermetropia" sunt: ereditate; viziune hipermetropie redusă a globului ocular al axei antero-posterior cauzează hipermetropie la copii, cel mai frecvent la sugari ; scădea în capacitatea de acomodare a ochiului care oferă o claritate a vederii ; "vârsta hipermetropia" viziune hipermetropie manifestă după 40 de ani.

organizarea muncii în cabinetul oftalmologului ce exerciții sunt necesare pentru restabilirea vederii

Simptomele viziune hipermetropie Simptomele caracteristice pentru hipermetropie sunt următoarele: viziune neclară în apropiere; viziune neclară la distanță este marcată la tipul de hipermetropie ridicată ; oboseala ochilor la citire, scriere, lucru cu calculatorul; oboseala ochilor în timpul lucrului dureri de cap, senzație de ardere în ochi ; ambliopie ochi leneș ; boli inflamatoare frecvente ale ochiului orz, conjunctivită.

Diagnosticare Pentru a determina modul de tratament a hipermetropiei, medicul-oftalmolog indică: testare viziune la phoropter; keratometrie măsurarea puterii optice a corneei ; ehobiometrie măsurarea lungimii ochiului.

gimnastică de remediere pentru îmbunătățirea vederii 50% la vedere

În multe cazuri, corecția hipermetropiei se realizează cu ajutorul: ochelarilor. Tratamentul complet este posibil în caz de intervenție chirurgicală: înlocuirea cristalinului transparent; termoplastica efectul termic a undelor radio cu o energie redusă ; termocoagulare creșterea puterii de refracție a corneei ; implantarea lentilelor pozitive.

viziune în greacă acuitatea vizuală ce este 1 5

Complicațiile hipermetropiei poate duce la: tulburări ale vederii binoculare.