Vitamine vederea toamnei. Vitamine pentru vedere toamna, Cum stati cu memoria? Nutrienti care va ajuta


Sfaturi de nutriție pentru toamnă oferite de Dr. Andreea Theodoru Suntem deja în luna octombrie, iar toamna își intră hotărât în drepturi. Sezonul rece aduce cu sine zile mai scurte și temperaturi mai scăzute, reînceperea studiilor sau reîntoarcerea la serviciu, pe scurt, mai puțin timp disponibil pentru mișcare și relaxare și mai multă oboseală. Și ce facem atunci când afară e frig și ne simțim obosiți? Ne mișcăm și mai puțin și ne recompensăm cu ceva bun de ronțăit în fața televizorului.

De Petre DobrescuMiercuri, 18 maiConform studiilor publicate în LiveStrong de cercetătorii americani, prin adăugarea nutrienţilor în dieta zilnică îţi poţi îmbunătăţi vederea şi poţi reduce riscul apariţiilor unor boli de ochi. Acestea sunt vitaminele care îmbunătăţesc vederea: Luteina Luteina este un nutrient care clinica oftalmologie cluj riscul bolilor cronice ale ochilor, pe care-i protejează de razele solare.

vitamine vederea toamnei

Gălbenuşul de ou este cea mai bună sursă de luteină, care se mai găseşte în sânge şi în morcovi. Vitamina C Este cunoscut faptul că vitamina C este un antioxidant foarte important pentru fiecare celulă a corpului, fiind foarte concentrată în ţesutul ocular.

Multe fructe şi vegetale au vitamina C în compoziţie, dar citricele deţin cea mai mare concentraţie.

vitamine vederea toamnei

Omega 3 Acizii graşi Omega 3 s-au dovedit a fi esenţiali pentru dezvoltarea optică optimă. O cantitate prea mică de acizi Omega 3 în corp poate duce la o degradare a retinei.

Adaugaţi peşte gras în alimentaţie sau luaţi suplimente pe care le găsiţi la orice farmacie şi veţi rezolva problema acizilor graşi Omega 3.

Vitamina E Vitamina E reduce riscul formării cataractei şi a altor boli oculare. Lipsa acestui nutrient important duce la deteriorarea nervilor, la mişcări involuntare ale ochilor şi la ruperi ale celulelor roşii din sânge.

Vedere Grijă pentru sănătatea ochilor tăi Walmark Vitamine vederea toamnei Fiind o vitamina care se pierde foarte repede din organism cateva orese impune suplimentarea acesteia din variate forme farmaceutice tablete, comprimate efervescente, capsule, plicuri, sirop sau picaturi cu capsulele cu eliberare prelungita, avand avantajul de a asigura eliberarea lenta de vitamina C timp de h. Sursele naturale de vitamina C: fructe si legume crude ce contin flavonoizi, substante care ii potenteaza actiunea in organism. Printre fructele bogate in vitamina C se numara citricele, kiwi, capsunile si afinele. Din categoria legumelor cele verzi: varza, broccoli, fasolea dar si cartofii sunt surse importante de vitamina C.

Dieta voastră trebuie să conţină nuci şi cereale integrale fortifiate. Zinc Zincul este foarte vitamine vederea toamnei în zona retinei, pe care o ajută, producând un pigment numit melanină n. Deficitul de zinc este sinonim cu probleme de vedere noaptea, cu gândire mai lentă şi cu vitamine vederea toamnei de calviţie.

vitamine vederea toamnei

Zincul poate fi asimilat din carnea roşie, din pui, din fructe de mare şi din nuci.