Vederea încețoșată, Oboseala oculara

Poate apărea brusc sau treptat şi poate afecta unul sau ambii ochi.

antrenează viziunea

Vederea neclară poate fi un simptom al unei mari varietăţi de afecţiuni sau condiţii de gravitate diferită de la uşoare la grave. Vederea înceţoşată poate apărea ca urmare a unor probleme minore precum miopie sau purtarea unor ochelari necorespunzători.

masă pentru viziune cu cercuri

Vederea neclară poate fi un semn normal al îmbătrânirii. Cu toate acestea, vederea neclară poate fi dată de infecţii, inflamaţii, traumatisme, cancer sau alte procese anormale; de aceea, trebuie consultat medicul atunci când apar tulburări de vedere.

Anumite modificări ale vederii pot vederea încețoșată o urgenţă medicală care poate duce la pierderea vederii, cum este cazul glaucomului, leziunilor oculare sau dezlipirea desprinderea de retină sau chiar la pierderea vieţii în cazul accidentelor vasculare cerebrale sau hemoragiilor cerebrale.

probleme de vedere in sarcina

Chiar şi prezenţa temporară a vederii neclare nu trebuie ignorată deoarece poate fi dată de vederea încețoșată condiţie serioasă precum atacurile cerebrale vedere încețoșată în stânga atacurile ischemice tranzitorii, hipertensiunea, epilepsia sau migrena. În funcţie de cauză, vederea neclară poate debuta brusc şi să dispară rapid, aşa cum se întâmplă atunci când vederea încețoșată încearcă focalizarea unui obiect aflat la distanţă mare după ce persoana a citit, sau după expunerea exagerată la soare.

lidia terentyeva vision

De vederea încețoșată, vederea neclară poate apărea în episoade bruşte, grave cum se întâmplă în cazul dezlipirii de retină sau traumatismelor craniene. Vederea neclară care se dezvoltă lent şi este însoţită de simptome precum halouri în jurul luminilor poate fi un semn de cataractă. Orice modificare a vederii trebuie evaluată de medic.

masă de operare oftalmologie cumpără

Vederea neclară poate fi un simptom al unei afecţiuni serioase precum encefalita, tumorile cerebrale sau detaşarea retinei.