Tratamentul hreanului pentru vedere

Hrean, proprietăți medicinale. Hreanul, aduce beneficii și dăunează sănătății umane

Rădăcina de hrean este foarte bogată în substanţe active: vitamine în special vitamina C şi complexul Bsăruri minerale, acizi, substanţe antibiotice naturale, enzime, fitohormoni, uleiuri volatile şi peroxidază, o substanţă antioxidantă foarte valoroasă.

Glucozinolații pe care îi conţine luptă cu bacteriile dăunătoare, fiind chiar mai eficienţi decât antibioticele de sinteză avansate. Deşi este mai puţin folosit, sucul de hrean are efecte miraculoase. Tratamentul cu suc de hrean are efecte deosebite în afecţiuni precum: Reumatism, gută Cura cu suc de hrean are efecte antiinflamatoare şi detoxifiante.

Formular de căutare

Se amestecă bine, iar preparatul se bea pe stomacul gol, de ori pe zi. Un tratament durează minimum 3 săptămâni.

demotivatori ai vederii proaste afectarea vederii toxice

Polipi uretrali În paralel, se va urma un regim alimentar alcalin, bazat pe foarte multe zarzavaturi şi legume verzi, fără carne şi cu cât mai puţine proteine animale. Un astfel de preparat se ia de 3 ori pe zi, pe stomacul gol, în cure de 3 luni, urmate tratamentul hreanului pentru vedere o pauză de alte 3 luni.

Sucul de hrean are efecte antiinflamatoare si detoxifiante Reglarea tensiunii arteriale Sucul de hrean în combinaţie cu apă are rol de a regla nivelul tensiunii arteriale. Cum se procedează Se spală foarte bine 2 rădăcini de hrean şi se lasă în apă rece timp de 36 de ore. Se dau pe răzătoarea foarte fină şi apoi se combină cu apă fiartă în părţi egale. Amestecul se pune într-o strecurătoare şi se stoarce diagnostic de miopie ca ortografiat bine.

Daunele hreanului:

Un pahar din lichidul rezultat se amestecă împreună cu o cantitate egală de suc de morcov şi miere. Administrare Se consumă câte 2 linguriţe de preparat, cu 1 oră înainte de masă sau cu 2 — 3 ore după masă, de 3 ori pe zi, în cură de 3 luni.

ser pentru ochi de capră care a restabilit vederea fără intervenție chirurgicală

Afecţiuni ale aparatului respirator Sucul de hrean are o puternică acţiune de curăţare a mucoaselor, fiind îndeosebi recomandat pentru bronşite, gripă, astm bronşic, diverse inflamaţii, rinită şi chiar sinuzită.

Pentru imunizarea organismului, este tratamentul hreanului pentru vedere să se urmeze o cură timp de 3 — 4 luni pe an. Contraindicaţii Sucul de hrean este contraindicat persoanelor cu colon iritabil sau care suferă de colită de fermentaţie, hemoroizi, hemoptizie, dereglări de ritm cardiac şi stări congestive.

litere mici vedere 100 metoda de restaurare a vederii

Tags: hrean Post navigation.