Rata de vedere pentru mineri

Focar de infecție cu varianta Gamma la o mină de aur din Guiana Franceză.

rata de vedere pentru mineri

Noua tulpină a provocat un al treilea val pandemic, care a pus din nou presiune pe sistemul sanitar din această regiune. Un studiu publicat recent de Centrul pentru Prevenirea și Controlul Bolilor din SUA CDC evidențiază faptul că, față de precedentele valuri de infectare cu noul coronavirus, noul val este mult mai puternic, deoarece vaccinurile aplicate rezidenților din Guiana Franceză nu mai au o eficacitate foarte mare împotriva Rata de vedere pentru mineri, virusul infectând chiar și persoanele complet vaccinate.

rata de vedere pentru mineri

Acesta lucra într-o mină de exploatare a aurului situată la 72 km de orașul Cayenne și la 13 km de pădurea amazoniană. De asemenea, mai mulți colegi de muncă ai minerului au prezentat simptomatologii ale COVID, deși o mare parte din această categorie a populației a beneficiat cu doar o lună înainte de imunizare împotriva SARS-CoV-2 prin vaccin.

rata de vedere pentru mineri

Investigarea, examinarea și verificarea celor 44 de angajați ai minei de aur O echipă medicală a CDC a fost trimisă la fața locului pentru a investiga, examina și verifica cei 44 ce dă vedere angajați ai minei, care au fost infectați cu varianta "Gamma" a SARS-CoV Toți rata de vedere pentru mineri au fost examinați medical prin testarea rapidă nazofaringiană, însă le-a fost efectuat și câte un test RT-PCR pe data de 2 iulie.

Ulterior, toți angajații minei au fost reevaluați pe 8 și 15 iunie. Captură foto: cdc.

Daca Evenimentul Tunguska S-ar Intampla Astazi?

La 11 dintre aceștia s-a descoperit că sufereau de hipertensiune arterială, patru dintre ei aveau diabet zaharat, iar alți patru sufereau de obezitate. Primele cazuri simptomatice au fost descoperite pe 29 mai la trei operatori de mașini miniere și un miner.

rata de vedere pentru mineri

Aceștia au fost testați pozitiv pe 2 iunie. Vârful focarului a avut loc, însă, la distanță de zile după primele cazuri, pe data de 31 mai. După o investigație mai amănunțită, cinci mineri asimptomatici, care au fost testați negativ, au fost carantinați.

rata de vedere pentru mineri

Dintre aceștia, patru au devenit simptomatici în perioada iunie și au fost testați pozitiv cu SARS-CoV-2 pe 8 iunie. Una din cauzele răspândirii virusului, potrivit studiului, constă în faptul că minerii locuiau în aceeași zonă, luau masa împreună și împărțeau zonele de lucru, precum cabine utilajelor din mină.

Cum e viața unui tânăr în Petroșani, fosta capitală a minerilor Rata de vedere pentru mineri, Recompense de peste 14 miliarde de dolari pentru minerii Bitcoin Ajutorul pentru mineri va lua forma unor venituri de completare.

Totodată, minerii lucrau la suprafață fără măști de protecție. La niciunul dintre pacienți nu s-a observat o formă clinică severă de COVID și niciun pacient nu a fost internat în spital. Cu toate acestea, alte variante ale SARS-CoV-2, precum tulpinile "Beta" sau "Gamma", au mutații care conferă o potențială evitare a răspunsului la virus indus fie de anticorpii ulteriori unei infecții anterioare fie de anticorpii produși de imunizara prin vaccin.

rata de vedere pentru mineri

Studiul CDC susține că astfel de focare de infecție, precum cel descoperit la mina din Guiana Franceză, rămân rare la populațiile complet vaccinate, iar acolo unde se întâmplă, personele sunt în mare parte asimptomatice sau moderat simptomatice.

Experții remarcă, spre exemplu, că dintre cele De asemenea, experții mai susțin că, având în vedere rata de infectare surprinzător de mare, există ipoteza unor potențiale disfuncții de conservare sau administrare a vaccinurilor anti-COVID, însă utilizarea diferitelor loturi de vaccin pare să infirme această ipoteză. Izolarea relativă a sitului minier și urmărirea atentă a contactelor au sugerat un număr limitat de noi infectări în această comunitate.

Да, дорогой, - согласилась Николь. Она усмехнулась.

Totodată, în ceea ce privește cazul minerilor din Guiana Franceză, condițiile de lucru ale acestora, precum căldura, umiditatea și aerosolii, ar fi putut contribui, spun experții, la transmisia virusului SARS-CoV De asemenea, studiul prevedere că absența cazurilor severe de COVID într-o comunitate cu risc crescut sugerează, dar nu dovedește protecția vaccinurilor împotriva cazurilor grave de COVID