O scădere accentuată a vederii la adulți. Angiospasmul vaselor retinei - Distonie September - O deteriorare accentuată a vederii după somn

tulburări vizuale tranzitorii

Scaderea brusca a vederii. Simptomele vederii neclare Scădere în greutate vedere încețoșată Consultant de specialitate: Damian Raluca Oana Profesia: Medic generalist « Înapoi la Semne și simptome Descriere Vederea neclară sau înceţoşată reprezintă pierderea vederii clare.

utilizarea inhibitorilor APF în oftalmologie

Poate apărea brusc sau treptat şi poate afecta unul sau ambii ochi. Vederea neclară poate fi un simptom al unei mari varietăţi de afecţiuni sau condiţii de gravitate diferită de la uşoare la grave. Vederea înceţoşată poate apărea ca urmare a unor probleme minore precum miopie sau purtarea scădere în greutate vedere încețoșată ochelari necorespunzători. Vederea neclară poate fi un semn normal al îmbătrânirii.

metode de recâștigare a vederii

Cu toate acestea, vederea neclară poate fi dată de infecţii, inflamaţii, traumatisme, cancer sau alte procese anormale; de aceea, trebuie consultat medicul atunci când apar tulburări de vedere. Anumite modificări ale vederii pot indica o urgenţă medicală care poate duce la pierderea vederii, cum este cazul glaucomului, leziunilor oculare sau dezlipirea desprinderea de retină sau chiar la pierderea vieţii în cazul accidentelor vasculare cerebrale sau hemoragiilor cerebrale.

cum se poate restabili viziunea bătrâneții

Chiar şi prezenţa temporară a vederii neclare nu trebuie ignorată deoarece o scădere accentuată a vederii la adulți fi dată de o condiţie serioasă precum atacurile cerebrale sau atacurile ischemice tranzitorii, hipertensiunea, epilepsia sau migrena. În funcţie de cauză, vederea neclară poate debuta brusc şi să dispară rapid, aşa cum se întâmplă atunci când se încearcă focalizarea unui obiect aflat la distanţă mare după ce persoana a citit, sau după expunerea exagerată la soare.

vedere cu colobom

De asemenea, vederea neclară poate apărea în episoade bruşte, grave cum se întâmplă în cazul dezlipirii de retină sau traumatismelor craniene. Vederea neclară care se dezvoltă lent şi este însoţită de simptome precum halouri în jurul luminilor poate fi un semn de cataractă.

vederea mea a devenit slabă

Orice modificare a vederii trebuie evaluată de medic. Vederea neclară poate fi un simptom al unei afecţiuni serioase precum encefalita, tumorile cerebrale sau detaşarea retinei.

Cleanvision Pentru Ochi