Lacrimeaza ochii si ma ustura. Usturimea ochilor

Usturimea ochilor si dureri ale cefei Din Comunitate Buna ziua! De ceva vreme, cam de o luna de zile simt o presiune in spatele gatului la ceafa si de cate ori imi rotesc capul pocneste, ma ustura ochii si cateodata am ameteli usoare nu stare de lesin, doar ameteala. Lucrez la birou, iar PC-ul este pozitionat chiar in dreptul ochilor, adica nici mai sus, dar nici mai jos. Nu am simptomele acestea in fiecare zi. Aveti idee de la ce ar putea fi?

Lacrimeaza ochii si ma ustura din București ar putea trece în online în octombrie Pentru a preveni afecţiunile ochilor trebuie să avem grijă să îi protejăm. Despre ce poate dăuna vederii în mediul în care trăim a vorbit la Digi24 Ozana Moraru, medic oftalmolog.

lacrimeaza ochii si ma ustura

Fumatul, soarele sau calculatorul folosit în exces dăunează sănătăţii ochilor. Care sunt simptomele care ne spun că ochii au o suferinţă?

Care sunt factorii care agresează ochii? Cât de important este să purtăm ochelari de soare?

lacrimeaza ochii si ma ustura

Sunt doar câteva dintre întrebările la care a răspuns medicul oftalmolog Ozana Moraru. Atunci când ochii sunt agresaţi pot apărea următoarele simptome: ochi roşu, senzaţie de corp străin, durere, înţepături sau mâncărimi la nivelul ochiului, hiperlăcrimare sau dimpotrivă, senzaţie de ochi uscat, sensibilitate la lumina fotofobiescăderea temporară sau permanentă a vederii a unuia sau ambilor ochi, vedere dublă, deviaţia unuia sau ambilor ochi strabismexistenţa unei inflamaţii sau alergii la nivelul pleoapelor.

lacrimeaza ochii si ma ustura

Ozana Moraru a explicat la Digi24 care sunt factorii care agresează ochii. Medicul oftalmolog spune că soarele şi terenul nisipos pot favoriza apariţia cataractei, aceasta precizând că e doar o observaţie şi că până acum nu există studii bine documentate.

Poluarea şi praful pot favoriza conjunctivite, keratoconjunctivite, nu infecţioase ci iritative.

lacrimeaza ochii si ma ustura

Aceasta a mai spus că folosirea în exces a calculatorului poate da sidrom de oboseală oculară, menționând că televizorul nu dă probleme oculare. De asemenea, lumina de neon poate da simptome de oboseală oculară, la fel şi lentilele de contact.

lacrimeaza ochii si ma ustura

Medicul oftalmolog a mai spus că apa contaminată a bazinelor de înot poate produce înroșirea ochilor şi apariţia unor secreţii oculare anormale din cauza apariţiei unor conjunctivite bacteriene sau virale.