Cum este tratată vederea cu un laser

care este acuitatea vizuală la minus 6

Pot face o intervenție chirurgicală cu laser pe? Depinde de ce stare de ochi ai.

ce faci cand ai ulcior la ochi

Chirurgia cu laser este disponibilă pe pentru afecțiuni oculare care, fără tratament, pot duce la pierderea vederii. Cu toate acestea, chirurgia cu laser nu este disponibilă pentru afecțiuni oculare care pot fi tratate cu succes în alte moduri, cum ar fi vederea scurtă sau lungă, care poate fi tratată cu ochelari sau lentile de contact.

probleme de vedere mila kunis

Ce afecțiuni pot fi tratate pe? Chirurgia cu laser este disponibilă pe pentru afecțiuni oculare care, fără tratament, pot duce la pierderea vederii, inclusiv orbire.

pătrat pentru a testa vederea

Chirurgia cu ochi cu laser este utilizată pe scară largă pentru a ajuta la tratarea erorilor de refracție, cum ar fi: vedere lungă hiperopie astigmatismunde corneea suprafața frontală a ochiului nu este perfect curbată, provocând o vedere încețoșată Dar aceste afecțiuni nu sunt disponibile pentru tratament prin chirurgie laser pedeoarece sunt disponibile alte tratamente de succes, cum ar fi purtarea ochelarilor sau lentilelor de contact.

Găsirea unei clinici pentru chirurgia cu ochi cu laser Dacă decideți să faceți o intervenție chirurgicală cu laser pentru a corecta o eroare de refracție, adresați-vă mai întâi unui optician. Vă pot sfătui cu privire la procedură și vă pot recomanda clinicile din zona dvs.

Liniile directoare ale Colegiului Regal al Oftalmologilor RCOphth spun că doar chirurgii înregistrați cu pregătire de specialitate ar trebui să efectueze o intervenție chirurgicală cu laser.

viziunea 2 cum se vindecă

Majoritatea clinicilor care efectuează chirurgie laser pentru erori de refracție vă vor solicita: fii peste 21 de ani fii cum este tratată vederea cu un laser stare bună de sănătate generală au ochii sănătoși.