Cu boala Crohn, vedere

Date epidemiologice și istoric[ modificare modificare sursă ] Boala Crohn afectează 3,2 din de oameni din Europa și America de Nord.

cu boala Crohn, vedere

Diagnosticul se bazează pe un număr de constatări, inclusiv: biopsie și aspectul peretelui intestinal, imagistica medicală și descrierea bolii. Alte afecțiuni similare ce pot apărea, includ: sindromul colonului iritabil și boala Behcet.

cu boala Crohn, vedere

Opțiunile de tratament ajută la ameliorarea simptomelor, mențin atenuarea lor și previn recidivarea. La cei vedere din timp, un corticosteroid poate fi folosit pentru o scurtă perioadă de timp pentru a îmbunătăți rapid starea bolii, alături de un alt medicament precum metotrexat sau mercaptopurinăfolosite pentru a preveni recidivarea.

O parte importantă a tratamentului este constituită de stoparea fumatului.

Probioticul cu eficienta demonstrata in tratamentul Bolilor Inflamatorii Intestinale

Una din cinci persoane ce a contractat boala este internată în spital în fiecare an, iar jumătate dintre cei ce prezintă boala vor cu boala Crohn nevoie de intervenții chirurgicale la un moment dat, în decurs de zece ani. Deși chirurgia vedere trebui să fie folosită cât mai puțin posibil, ea este necesară pentru a se rezolva anumite probleme precum abceseleunele obstrucții intestinale și cancere.

cu boala Crohn, vedere

O colonoscopie este recomandată odată la câțiva ani, după opt ani de la apariția bolii, pentru a verifica apariția cancerului de colon.